RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Development of word reading fluency along primary education: a six-year follow-up = El desarrollo de la fluidez en la lectura de palabras en educación primaria: un seguimiento longitudinal de seis años

Author:
Castejón Fernández, Luis AndrésUniovi authority; González-Pumariega Solís, SoledadUniovi authority; Cuetos Vega, FernandoUniovi authority
Publication date:
2015
Editorial:

Taylor & Francis

Publisher version:
http://dx.doi.org/10.1080/02103702.2015.1076266
Citación:
Infancia y Aprendizaje, 38(4), p. 842-871 (2015); doi: 10.1080/02103702.2015.1076266
Descripción física:
p. 842-871
URI:
http://hdl.handle.net/10651/33904
ISSN:
0210-3702; 1578-4126
DOI:
10.1080/02103702.2015.1076266
Patrocinado por:

Este estudio ha sido realizado dentro del proyecto PSI2012-31913 subvencionado por el Ministerio de Economía y Competitividad

Collections
  • Artículos [37532]
Files in this item
Métricas
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image