RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Improving basic math skills through integrated dynamic representation strategies

Other title:

Mejora de las competencias matemáticas básicas mediante estrategias de representación dinámica integrada

Author:
González Castro, María PalomaUniovi authority; Fernández Cueli, MarisolUniovi authority; Cabeza Soberón, María Lourdes; Álvarez García, DavidUniovi authority; Rodríguez Pérez, CelestinoUniovi authority
Publication date:
2014
Publisher version:
http://dx.doi.org/10.7334/psicothema2013.284
Citación:
Psicothema, 26(3), p. 378-384 (2014); doi:10.7334/psicothema2013.284
Descripción física:
p. 378-384
URI:
http://hdl.handle.net/10651/28422
ISSN:
0214-9915; 1886-144X
Identificador local:

20142044

DOI:
10.7334/psicothema2013.284
Patrocinado por:

This work is funded by the I+D+i project with reference SV-PA-13-ECOEMP-55.

Collections
  • Artículos [37542]
  • Psicología [1479]
Files in this item
Thumbnail
untranslated
Psicothema.2014.26.3.378-84.pdf (331.0Kb)
Métricas
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image