RUO Principal

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

Listar por autor 
  •   RUO Principal
  • Listar por autor
  •   RUO Principal
  • Listar por autor
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar

Todo RUOComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnPerfil de autor

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

AÑADIDO RECIENTEMENTE

Novedades
Repositorio
Cómo publicar
Recursos
FAQs

Listar por autor "García Fernández, Trinidad"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 99

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A person-centered approach to the relationship between mathematics self-belief profiles and achievement 

      Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; Núñez Pérez, José CarlosAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Abín Álvarez, AmandaAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (2024)
    • Actitudes de los docentes ante las necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE): trabajo empírico 

      Renuncio Velasco, Laura (2022-06-22)
    • Affective-motivational varibles and performance in mathematics: a bidirectional analysis 

      Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; Álvarez Pérez, LuisAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; González-Pienda García, Julio AntonioAutoridad Uniovi (2014)
    • Aggression–victimization in middle-low income students in turkey: empathy level, gender, and grade level differences 

      Gürsoy, F.; Aral, N.; Öz, S.; Aysu, B.; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi (2024)
    • Alteraciones del funcionamiento ejecutivo en el trastorno por déficit de atención con hiperactividad y sus subtipos 

      García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; Álvarez García, DavidAutoridad Uniovi (2014)
    • Análisis DAFO-CAME para fomentar el autoconocimiento y la toma de decisiones en alumnado de 3º y 4º de Educación Secundaria Obligatoria 

      Zamora Plana, Natalia (2020-06-18)
    • Análisis de un programa informático para estimular la atención en personas mayores 

      Sánchez, Noemí; Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; García, Patricia; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (Universidad de Oviedo, Instituto de Ciencias de la Educación, 2011)
    • Analysis of cognitive and attentional profiles in children with and without ADHD using an innovative virtual reality tool 

      Areces Martínez, Debora; Dockrell, J.; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (2018)
    • Anxiety and self-esteem as causes and consequences of cyber-victimization in preadolescence: a longitudinal study 

      Álvarez García, DavidAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Betts, L. (2025)
    • The assessment of executive functioning in childhood and adolescence: Current situation and future lines of research 

      García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; González-Pienda García, Julio AntonioAutoridad Uniovi (2014)
    • Attention deficit/hyperactivity disorder and anxiety: Implications of comorbidity on executive function deficits 

      Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Areces Martínez, Debora; Loew, S.; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (2016)
    • Attention, inhibitory control and early mathematical skills in preschool students 

      Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; Areces Martínez, Debora; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Rui Alexandre, Alves; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi (2020)
    • Attentional functions and trait anxiety in children with ADHD 

      Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Núñez Pérez, José CarlosAutoridad Uniovi; Álvarez Pérez, LuisAutoridad Uniovi (2014)
    • Autoconcepto y ansiedad: diferencias entre niños y niñas en una muestra clínica de TDAH 

      Martínez Cañamero, LauraAutoridad Uniovi; Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Areces Martínez, Debora; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi (2021)
    • Autorregulación y rendimiento académico en Matemáticas 

      Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi (2013)
    • Bebras-based assessment for computational thinking (BBACT) 

      Santa Engracia de Pedro, Juan JoséAutoridad Uniovi; Rodríguez Muñiz, Luis JoséAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; Palop, Belén (2024-09-27)
    • Can serious games measure your cognitive profile in adults? An innovative proposal to evaluate and stimulate cognitive skills 

      Garmen, P.; Areces Martínez, DéboraAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; San Pedro Veledo, Juan CarlosAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (2022)
    • Comparison between two continuous performance tests for identifying ADHD: traditional vs. virtual reality 

      Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; Areces Martínez, Debora; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi (2018)
    • Conductual Evaluation of Executive Functioning in Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Reading Disabilities: Utility of the Brief Scale (Gioia Et Al., 2000) Adaptated into Spanish 

      García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; González Castro, María PalomaAutoridad Uniovi; Fernández Cueli, MarisolAutoridad Uniovi; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi (2012)
    • Coping with stress in parents of children with developmental disabilities 

      Bujnowska, Anna M.; Rodríguez Pérez, CelestinoAutoridad Uniovi; García Fernández, TrinidadAutoridad Uniovi; Areces Martínez, Debora; Marsh, Nigel V. (2021)
      Página principal Uniovi

      Biblioteca

      Contacto

      Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
      El contenido del Repositorio, a menos que se indique lo contrario, está protegido con una licencia Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
      Creative Commons Image