Teacher identity: being a good EFL teacher according to pre-service teachers
Autor(es) y otros:
Editor/Coord./Trad.:
Palabra(s) clave:
Formación docente
Teacher education
Teacher training
Good practices
Teacher identidy
Identidad docente
EFL Teachers
Teacher competences
Competencias docentes
Fecha de publicación:
Editorial:
Messina University Press
Versión del editor:
Citación:
Descripción física:
Resumen:
1. Introduction. 1.1. Aims. 2. Methodology. 2.1. Sample. 2.2. Instrument. 2.3. Procedure. 2.4. Analysis. 3. Results. 3.1. Preservice teachers ́ perception on EFLformal instruction received. 3.2. Preservice teachers ́ perception on EFL teachers ́ positiveand negative characteristics. 4. Reflexions. 5. Conclusions
1. Introduction. 1.1. Aims. 2. Methodology. 2.1. Sample. 2.2. Instrument. 2.3. Procedure. 2.4. Analysis. 3. Results. 3.1. Preservice teachers ́ perception on EFLformal instruction received. 3.2. Preservice teachers ́ perception on EFL teachers ́ positiveand negative characteristics. 4. Reflexions. 5. Conclusions
ISBN:
Colecciones
- Capítulos de libros [6248]
- Ciencias de la Educación [1027]
Ficheros en el ítem
Métricas
Compartir
Estadísticas de uso
Metadatos
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.