Show simple item record

El Practicum de la Licenciatura de Pedagogía: estudio empírico desde la perspectiva del alumnado

dc.contributor.authorGonzález Riaño, Xosé Antón 
dc.contributor.authorHevia Artime, Isabel 
dc.date.accessioned2013-01-30T10:11:12Z
dc.date.available2013-01-30T10:11:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationRevista de Educación, 354, p. 209-236 (2011)spa
dc.identifier.issn0034-8082
dc.identifier.urihttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3417928
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/9034
dc.format.extentp. 209-236spa
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofRevista de Educaciónspa
dc.sourceSCOPUSspa
dc.titleEl Practicum de la Licenciatura de Pedagogía: estudio empírico desde la perspectiva del alumnadospa
dc.title.alternativePracticum in pedagogy (education degrees): An empirical study from the point of view of trainee students practicumspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.local20110526spa
dc.type.dcmitextspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record