Show simple item record

El Practicum de la Licenciatura de Pedagogía: estudio empírico desde la perspectiva del alumnado

dc.contributor.authorGonzález Riaño, Xosé Antón 
dc.contributor.authorHevia Artime, Isabel 
dc.date.accessioned2013-01-30T10:11:12Z
dc.date.available2013-01-30T10:11:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationRevista de Educación, 354, p. 209-236 (2011)spa
dc.identifier.issn0034-8082
dc.identifier.urihttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3417928
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/9034
dc.format.extentp. 209-236spa
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofRevista de Educaciónspa
dc.rightsCC Reconocimiento 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceSCOPUSspa
dc.titleEl Practicum de la Licenciatura de Pedagogía: estudio empírico desde la perspectiva del alumnadospa
dc.title.alternativePracticum in pedagogy (education degrees): An empirical study from the point of view of trainee students practicumspa
dc.typejournal article
dc.identifier.local20110526spa
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC Reconocimiento 4.0 Internacional
This item is protected with a Creative Commons License