RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

La enseñanza pre-universitaria en ciencia y tecnología puede influir en las funciones ejecutivas

Other title:

Pre-university tuition in science and technology can influence executive functions

Author:
Méndez López, MartaUniovi authority; Arias del Castillo, NataliaUniovi authority; Menéndez García-Hevia, José RamónUniovi authority; Villar Flecha, José RamónUniovi authority; Neira Álvarez, ÁngelUniovi authority; Romano Gutiérrez, Pedro V.; Núñez Pérez, José CarlosUniovi authority; Arias Pérez, Jorge LuisUniovi authority
Publication date:
2014
Citación:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 12(3), p. 747-762 (2014); doi:10.14204/ejrep.34.14016
Descripción física:
p. 747-762
URI:
http://hdl.handle.net/10651/31900
http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?929
ISSN:
1699-5880
Patrocinado por:

Supported by MICINN PSI 2010-19348, TIN2011-24302 and MEC AP2009-1714

Collections
  • Artículos [37549]
Files in this item
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image