Listar Filología Inglesa, Francesa y Alemana por título
Mostrando ítems 398-417 de 517
-
Representing Third Spaces, Fluid Identities and Contested Spaces in Contemporary British Literature
(The Spanish Association of Anglo-American Studies (AEDEAN), 2009) -
The Returning Sun: el Renacimiento Literario Escocés en la metaficción histórica de Eric Linklater
(Universidad de Oviedo, 1994) -
Richard Ford's Frank Bascombe as an American everyman
(Universidad de Zaragoza, 2014) -
Richard Hakluyt, promoter of the New World: the navigational origins of the English nation
(Sociedad Hispano-Portuguesa de Estudios Renacentistas Ingleses, 2003) -
Rodríguez Gutiérrez, Milena (ed. e intr.). "Casa en que nunca he sido extraña: Las poetas hispanoamericanas: identidades, feminismos, poéticas (Siglos XIX-XXI)". Reseña
(Universidad Complutense de Madrid, 2018-12) -
The role of dictations in the detection of students' errors
(Universidad de Murcia, 1996) -
Los rudimentos de la gramática inglesa de Jovellanos: Introducción y notas
(Universidad de Oviedo: Instituto Feijoo de estudios del siglo XVIII, 2011) -
Scots o inglés: Hugh MacDiarmid y los poetas del Renacimiento escocés
(The Spanish Association of Anglo-American Studies (AEDEAN), 1979) -
The Sea is History: Exploring the Atlantic. Carmen Birkle and Nichole Waller, eds. Heidelberg: Universitätsverlag Winter, 2009. (Review)
(Universidad de Zaragoza, 2010) -
Senses and places in the Plays of Marina Carr
(Universidad de Almería, 2003) -
El Sermón y el Dramaturgo: visiones encontradas de la empresa colonial en la Inglaterra de Jacobo I
(Universidad de Oviedo, 2009) -
She a Rican or Something? Making a (Literary) Case for Danzy Senna's Afro Latinidad
(Universidad de La Laguna, Servicio de Publicaciones, 2017-04) -
Shifting Social Awareness: From Monsoon Wedding to Made in Heaven
(Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău, 2020) -
Shortcomings in the Professional Training of EMI Lecturers: Skills-Based Frameworks as a Way Forward
(Cambridge Scholars, 2020-06-30) -
Sobre la (in)equivalencia de las UFS: el caso de las "locuciones"
(Universidad de Murcia, 2004)