Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo
Ver perfil de autor
RUO Principal
Ver perfil de autor
RUO Principal
Ver perfil de autor
Cambiar navegación
español
English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Listar
Todo RUO
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn
Perfil de autor
Mi cuenta
Acceder
Registro
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
AÑADIDO RECIENTEMENTE
Novedades
Repositorio
Cómo publicar
Recursos
FAQs
Cachero Martínez, Silvia
Información de contacto
985103917
Biografía
Biografía
Campos de especialización
Comercialización e Investigación de Mercados
Docencia
Investigación de Mercados; Comunicación Comercial; Dirección de Marketing
Departamento
Administración de Empresas
Última actualización enero 16, 2024
Publicaciones
Mostrando ítems 1-9 de 9
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Because I'm happy: exploring the happiness of shopping in social enterprises and its effect on customer satisfaction and loyalty
Cachero Martínez, Silvia
;
García Rodríguez, Nuria
;
Salido Andrés, N.
(
2023
)
Teaching marketing research at the university level—from academic and professional perspectives
Ballina Ballina, Francisco Javier de la
;
Cachero Martínez, Silvia
(
2023
)
Connecting social enterprises and sustainable consumption: systematic review, bibliometric analysis, and conceptual framework
Salido Andrés, Noelia
;
García Rodríguez, Nuria
;
Cachero Martínez, Silvia
(
2022
)
Building consumer loyalty through e-shopping experiences: the mediating role of emotions
Cachero Martínez, Silvia
;
Vázquez Casielles, Rodolfo
(
2021
)
Consumer Behaviour towards Organic Products: The Moderating Role of Environmental Concern
Cachero Martínez, Silvia
(
2020
)
Multi-tiered private labels portfolio strategies: Effects on consumer behavior
Vázquez Casielles, Rodolfo
;
Cachero Martínez, Silvia
(
2018
)
Developing the Marketing Experience to Increase Shopping Time: The Moderating Effect of Visit Frequency
Cachero Martínez, Silvia
;
Vázquez Casielles, Rodolfo
(
2018
)
Living positive experiences in store: how it influences shopping experience value and satisfaction?
Cachero Martínez, Silvia
;
Vázquez Casielles, Rodolfo
(
2017
)
Componente afectivo del comportamiento del consumidor: El papel de las emociones en la estrategia de distribución comercial offline y online
Cachero Martínez, Silvia
(
2016-02-25
)