RUO Principal

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

Ver ítem 
  •   RUO Principal
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • Ver ítem
  •   RUO Principal
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • Ver ítem
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar

Todo RUOComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnPerfil de autorEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

AÑADIDO RECIENTEMENTE

Novedades
Repositorio
Cómo publicar
Recursos
FAQs

A tool-kit to help students from low socioeconomic status background: a school-based self-regulated learning intervention

Autor(es) y otros:
Azevedo, R.; Rosario, P.; Magalhaes, P.; Núñez Pérez, José CarlosAutoridad Uniovi; Pereira, B.; Pereira, A.
Fecha de publicación:
2022
Versión del editor:
http://dx.doi.org/10.1007/s10212-022-00607-y
Citación:
European Journal of Psychology of Education (2022); doi:10.1007/s10212-022-00607-y
URI:
http://hdl.handle.net/10651/65207
ISSN:
0256-2928; 1878-5174
DOI:
10.1007/s10212-022-00607-y
Patrocinado por:

This study was conducted at the Psychology Research Centre (CIPsi/UM) School of Psychology, University of Minho, supported by the Foundation for Science and Technology (FCT) through the Portuguese State Budget (UIDB/01662/2020). PM was supported by the Transitory Disposition of the Decree No. 57/2016, of 29th of August, amended by Law No. 57/2017 of 19 July. RA and BP were supported by a PhD scholarship from the Portuguese Foundation for Science and Technology (SFRH/BD/128848/2017; SFRH/BD/143469/2019 respectfully). Additionally, this research activity received funding from the ADIR research group, which is granted by the European Regional Development Funds (European Union and Principality of Asturias) through the Science, Technology, and Innovation Plan (FC-GRUPIN-IDI/2018/000199).

Colecciones
  • Artículos [37541]
Ficheros en el ítem
Métricas
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
El contenido del Repositorio, a menos que se indique lo contrario, está protegido con una licencia Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image