Show simple item record

Using the TGFU tactical hierarchy to enhance student understanding of game play. Expanding the Target Games category

dc.contributor.authorMéndez Giménez, Antonio 
dc.contributor.authorFernández Río, Francisco Javier 
dc.contributor.authorCasey, Ashley
dc.date.accessioned2013-01-30T09:57:41Z
dc.date.available2013-01-30T09:57:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationCultura, Ciencia y Deporte, 7(20), p. 135-141 (2012); doi: 10.12800/ccd.v7i20.59spa
dc.identifier.issn1696-5043
dc.identifier.issn1989-7413
dc.identifier.urihttp://www.ucam.edu/ccd/numeros/volumen-7/vol.-7-no20-julio-2012/calle%20libre.pdf/view
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/6281
dc.format.extentp. 135-141spa
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofCultura, Ciencia y Deportespa
dc.rights© Méndez Giménez et al.
dc.sourceSCOPUSspa
dc.titleUsing the TGFU tactical hierarchy to enhance student understanding of game play. Expanding the Target Games categoryeng
dc.title.alternativeEl uso de la jerarquía táctica de TGFU para mejorar la comprensión del juego de los estudiantes. Ampliando la categoría de juegos de dianaspa
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.12800/ccd.v7i20.59
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.12800/ccd.v7i20.59
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record