A longitudinal examination of the interpersonal theory of suicide and effects of school-based suicide prevention interventions in a multinational study of adolescents
Autor(es) y otros:
Barzilay, S.; Apter, A.; Snir, A.; Carli, V.; Hoven, C. W.; Sarchiapone, M.; Hadlaczky, G.; Balazs, J.; Kereszteny, A.; Brunner, R.; Kaess, M.; Bobes, Julio; Saiz Martínez, Pilar Alejandra; Cosman, D.; Haring, C.; Banzer, R.; McMahon, E.; Keeley, H.; Kahn, J. P.; Postuvan, V.; Podlogar, T.; Sisask, M.; Varnik, A.; Wasserman, D.
Fecha de publicación:
2019
Versión del editor:
Citación:
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(10), p. 1104-1111 (2019); doi:10.1111/jcpp.13119
Descripción física:
p. 1104-1111
ISSN:
DOI:
Patrocinado por:
European Union through the Seventh Framework Program (FP7) [HEALTH-F2-2009-223091]
The SEYLE project is supported by the European Union through the Seventh Framework Program (FP7), Grant agreement number HEALTH‐F2‐2009‐223091
Colecciones
- Artículos [36150]