RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Análisis de la geolocalización y realidad aumentada en dispositivos móviles, propuestas socio-educativas relacionadas con el entorno y las salidas de campo

Other title:

Analysis of geolocation and augmented reality on mobile devices, social and educational proposals related to the environment and field trips

Author:
Fombona Cadavieco, JavierUniovi authority; Vázquez Cano, Esteban; Valle Mejíaas, Maria Elena del
Publication date:
2018
Publisher version:
http://dx.doi.org/10.30827/profesorado.v22i4.8413
Citación:
Profesorado. Revista de Curriculum y Formacion del Profesorado, 22(4), p. 197-222 (2018); doi:10.30827/profesorado.v22i4.8413
Descripción física:
p. 197-222
URI:
http://hdl.handle.net/10651/51841
ISSN:
1138-414X; 1989-6395
DOI:
10.30827/profesorado.v22i4.8413
Collections
  • Artículos [37540]
  • Ciencias de la Educación [1068]
Files in this item
Thumbnail
untranslated
Análisis.pdf (806.1Kb)
Métricas
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image