RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Capítulos de libros
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Capítulos de libros
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Consumer-based brand equity

Author:
Vázquez Casielles, RodolfoUniovi authority; Río Lanza, Ana Belén delUniovi authority; Iglesias Argüelles, VíctorUniovi authority
Subject:

Patrimonio

Marcas

Publication date:
2016
Editorial:

Routledge

Citación:
Lia Zarantonello, Véronique Pauwels-Delassus. The Handbook of Brand Management Scales. Nueva York : Routdledge, 2016. p. 233-237
Descripción física:
p. 233-237
URI:
http://hdl.handle.net/10651/39193
ISBN:
978-0415742962
Collections
  • Capítulos de libros [5386]
Files in this item
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image