Show simple item record

Funcionamiento diferencial del ítem en la evaluación de la sintomatología TDAH en función del género y el formato de calificación = Differential Item Functioning in the Assessment of ADHD Symptoms Based on Gender and Rating Format

dc.contributor.authorArias Martínez, Benito
dc.contributor.authorArias González, Víctor
dc.contributor.authorGómez Sánchez, Laura Elisabet 
dc.contributor.authorInmaculada Calleja, María Angélica
dc.date.accessioned2014-05-20T08:56:00Z
dc.date.available2014-05-20T08:56:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationUniversitas Psychologica, 12(3), p. 779-796 (2013)
dc.identifier.issn1657-9267
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/26881
dc.format.extentp. 779-796
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofUniversitas Psychologica
dc.rights© Universitas Psychologica
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceWOS:000331881600011
dc.titleFuncionamiento diferencial del ítem en la evaluación de la sintomatología TDAH en función del género y el formato de calificación = Differential Item Functioning in the Assessment of ADHD Symptoms Based on Gender and Rating Format
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.local20141571
dc.type.dcmitext
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Universitas Psychologica
This item is protected with a Creative Commons License