Mostrar el registro sencillo del ítem

Persistencia, esfuerzo y motivación en el alumnado de expresión plástica de los títulos de maestro

dc.contributor.authorSan Pedro Veledo, Juan Carlos 
dc.contributor.authorLópez Manrique, Inés 
dc.contributor.authorLópez Prado, Jaime
dc.contributor.authorCabeza Soberón, María Ángeles
dc.date.accessioned2014-03-10T12:55:01Z
dc.date.available2014-03-10T12:55:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-937651-0-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/23389
dc.description.abstractMotivation in the educational context has usually been studied in many areas of knowledge but in fewer dealing with Artistic Education. The main purpose of this study is to know the relationships among persistence, effort and motivation in students of Artistic Education of students of Bachelor´s Degree in Infant and Primary Teaching Education. These aspects have been investigated with 189 pupils using the “Persistence and Effort Form” from “The Motivation Form for Physical Education” (MEF) adapted for Artistic Education.eng
dc.language.isospa
dc.publisherColegio Oficial de Doctores y Licenciados en Bellas Artes de Andalucía (COLBAA)
dc.relation.ispartofArte, educación y cultura. Aportaciones desde la periferiaspa
dc.rightsColegio Oficial de Doctores y Licenciados en Bellas Artes de Andalucía (COLBAA)spa
dc.subjectArt Educatiónspa
dc.subjectTeacher trainingspa
dc.titlePersistencia, esfuerzo y motivación en el alumnado de expresión plástica de los títulos de maestrospa
dc.title.alternativePersistence, effort and motivation in students of art education in training teachereng
dc.typebook partspa
dc.rights.accessRightsopen access


Ficheros en el ítem

untranslated

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem