RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Uso de diarios de tareas para casa en el inglés como lengua extranjera: evaluación de pros y contras en el aprendizaje autorregulado y rendimiento

Other title:

English as a foreign language (EFL) homework diaries: Evaluating gains and constraints for self-regulated learning and achievement

Author:
Rosário, Pedro José Sales Luís de FonsecaUniovi authority; Mourão, Rosa; Trigo, Luisa; Suárez Fernández, NataliaUniovi authority; Fernández Alba, María EstrellaUniovi authority; Tuero Herrero, ElliánUniovi authority
Publication date:
2011
Citación:
Psicothema, 23(4), p. 681-687 (2011)
Descripción física:
p. 681-687
URI:
http://www.psicothema.com/pdf/3941.pdf
http://hdl.handle.net/10651/11149
ISSN:
0214-9915
Identificador local:

20111561

Collections
  • Artículos [32083]
  • Psicología [1230]
Files in this item
Thumbnail
untranslated
Psicothema.2011.23.4.681-7.pdf (154.9Kb)
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image