Estudiu sobro l'emplegu del DALLA on-line: Un averamientu sociollingüísticu
Other title:
A survey about the on-line use of DALLA. A socio-linguistic approach
Publication date:
Citación:
Descripción física:
Abstract:
Esti artículu constitúi la síntesis d’un estudiu plantegáu al rodiu del emplegu que del Diccionariu de la Llingua Asturiana (DALLA), espublizáu pola Academia de la Llingua Asturiana na so versión on-line, faen los sos usuarios. La investigación describe con procuru les condiciones d’usu, intereses, resultáu de les busques, etc. dende una perspeutiva cuatitativa y ufre, acordies con ello, perspeutives de meyora o, mesmamente, implicaciones pedagóxico-educatives afechisques
Esti artículu constitúi la síntesis d’un estudiu plantegáu al rodiu del emplegu que del Diccionariu de la Llingua Asturiana (DALLA), espublizáu pola Academia de la Llingua Asturiana na so versión on-line, faen los sos usuarios. La investigación describe con procuru les condiciones d’usu, intereses, resultáu de les busques, etc. dende una perspeutiva cuatitativa y ufre, acordies con ello, perspeutives de meyora o, mesmamente, implicaciones pedagóxico-educatives afechisques
The current article shows a brief summary of the survey based on the use made by the on-line users of Diccionariu de la Llingua Asturiana (DALLA), published by Academia de la Llingua Asturiana. This survey shows with great detail aspects such as the use conditions, interests, search results… from a qualitative perspective and related to it, this article offers great improvement perspectives or pedagogical-educative implications
The current article shows a brief summary of the survey based on the use made by the on-line users of Diccionariu de la Llingua Asturiana (DALLA), published by Academia de la Llingua Asturiana. This survey shows with great detail aspects such as the use conditions, interests, search results… from a qualitative perspective and related to it, this article offers great improvement perspectives or pedagogical-educative implications
ISSN:
Collections
- Artículos [36266]
- Ciencias de la Educación [1002]