Show simple item record

Physical education and COVID-19. Student perceptions and lessons for the future

dc.contributor.authorDíaz Tejerina, David
dc.contributor.authorFernández Río, Francisco Javier 
dc.date.accessioned2023-02-01T11:51:00Z
dc.date.available2023-02-01T11:51:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationRetos. Nuevas Tendencias en Educación física Deporte y Recreación, 45, p. 814-820 (2022)
dc.identifier.issn1579-1726
dc.identifier.issn1988-2041
dc.identifier.urihttps://recyt.fecyt.es/index.php/retos/article/view/91751/68518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/66021
dc.format.extentp. 814-820
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofRetos. Nuevas Tendencias en Educación física Deporte y Recreación
dc.rights© Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF)
dc.rightsCC Reconocimiento - No Comercial - Sin Obra Derivada 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceWOS:000797441500001
dc.titlePhysical education and COVID-19. Student perceptions and lessons for the future
dc.typejournal article
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Federación  Española  de  Asociaciones  de  Docentes  de  Educación  Física  (FEADEF)
This item is protected with a Creative Commons License