RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Artículos
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

¿Es leal el cliente de moda online? Claves de éxito para maximizar su lealtad en plataformas de venta online

Author:
Castro López, AdriánUniovi authority; Puente García, Francisco JavierUniovi authority; Vázquez Casielles, RodolfoUniovi authority
Publication date:
2020
Publisher version:
http://dx.doi.org/10.37610/DYO.V0I70.569
Citación:
Dirección y Organización, 70, p. 68-77 (2020); doi:10.37610/DYO.V0I70.569
Descripción física:
p. 68-77
URI:
http://hdl.handle.net/10651/56411
ISSN:
1132-175X
DOI:
10.37610/DYO.V0I70.569
Collections
  • Administración de Empresas [514]
  • Artículos [37538]
Files in this item
Thumbnail
untranslated
Versión final del editor (240.0Kb)
Métricas
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image