Mostrar el registro sencillo del ítem
Prediction model for the inclusion of key competences in the primary school curriculum through the teachers' perceptions in the Region de Murcia
dc.contributor.author | Meroño, Lourdes | |
dc.contributor.author | Calderón, Antonio | |
dc.contributor.author | Arias Estero, José L. | |
dc.contributor.author | Méndez Giménez, Antonio | |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T07:34:45Z | |
dc.date.available | 2019-08-21T07:34:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Cultura Y Educación, 31(1), p. 31-66 (2019); doi:10.1080/11356405.2018.1561108 | |
dc.identifier.issn | 1135-6405 | |
dc.identifier.issn | 1578-4118 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10651/52514 | |
dc.description.sponsorship | This study is part of the project ‘Key competences in primary education. Perceptions of teachers and students. Intervention proposal from the model of Sport Education’ (DEP 2012-33293) financed by the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness. / Esta investigación forma parte del proyecto ‘Las competencias básicas en Educación Primaria. Percepción del profesorado y del alumnado. Propuesta de intervención desde el modelo de Educación Deportiva’ (DEP 2012-33293), financiado por el Ministerio de Economía y Competitividad. | |
dc.format.extent | p. 31-66 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.ispartof | Cultura Y Educacion, 31 | |
dc.rights | © 2019 Taylor & Francis | |
dc.source | WOS:000464178900002 | |
dc.title | Prediction model for the inclusion of key competences in the primary school curriculum through the teachers' perceptions in the Region de Murcia | |
dc.type | journal article | |
dc.identifier.doi | 10.1080/11356405.2018.1561108 | |
dc.relation.projectID | MINECO/DEP 2012-33293 | |
dc.relation.publisherversion | http://dx.doi.org/10.1080/11356405.2018.1561108 |
Ficheros en el ítem
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver |
---|---|---|---|
No hay ficheros asociados a este ítem. |
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Artículos [36307]