Show simple item record

Análisis de la Oportunidad de Aprendizaje en el estudio TERCE de la UNESCO

dc.contributor.authorFernández Fernández, Samuel 
dc.contributor.authorWoitschach, Pamela
dc.contributor.authorÁlvarez Díaz, Marcos
dc.contributor.authorFernández Alonso, Rubén 
dc.date.accessioned2018-11-27T08:03:24Z
dc.date.available2018-11-27T08:03:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationRie. Revista de Investigación Educativa, 36(2), p. 509-528 (2018); doi:10.6018/rie.36.2.307831
dc.identifier.issn0212-4068
dc.identifier.issn1989-9106
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/49235
dc.format.extentp. 509-528
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofRie. Revista de Investigación Educativa
dc.rights© Servicio de Publicaciones, Universidad de Murcia
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.sourceWOS:000436381500013
dc.titleAnálisis de la Oportunidad de Aprendizaje en el estudio TERCE de la UNESCOspa
dc.title.alternativeAnalysis of the opportunity to learn in the TERCE study of UNESCOeng
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.6018/rie.36.2.307831
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.6018/rie.36.2.307831
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Servicio de Publicaciones, Universidad de Murcia
This item is protected with a Creative Commons License