RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

View Item 
  •   RUO Home
  • Uniovi Institucional
  • Publicaciones UniOvi
  • Congresos en UniOvi
  • XXVI Congreso Universitario de Innovación Educativa en las Enseñanzas Técnicas
  • View Item
  •   RUO Home
  • Uniovi Institucional
  • Publicaciones UniOvi
  • Congresos en UniOvi
  • XXVI Congreso Universitario de Innovación Educativa en las Enseñanzas Técnicas
  • View Item
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Tendencias en la innovación docente en enseñanzas técnicas: análisis y propuesta de mejoras para la asignatura Mecánica de Fluidos

Author:
Meana Fernández, AndrésUniovi authority; Fernández Oro, Jesús ManuelUniovi authority; Menéndez Blanco, AlbertoUniovi authority; Galdo Vega, MónicaUniovi authority; Barrio Perotti, RaúlUniovi authority; Blanco Marigorta, EduardoUniovi authority
Publication date:
2018
Editorial:

Universidad de Oviedo

Descripción física:
p. 349-360
Description:

Congreso Universitario de Innovación Educativa En las Enseñanzas Técnicas, CUIEET (26º. 2018. Gijón)

URI:
http://hdl.handle.net/10651/48173
ISBN:
978-84-17445-02-7
Collections
  • Energía [261]
  • XXVI Congreso Universitario de Innovación Educativa en las Enseñanzas Técnicas [152]
Files in this item
Thumbnail
untranslated
CUIEETMeana.pdf (1.240Mb)
Compartir
Exportar a Mendeley
Estadísticas de uso
Estadísticas de uso
Metadata
Show full item record
Página principal Uniovi

Biblioteca

Contacto

Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
Creative Commons Image