Mostrar el registro sencillo del ítem
Los xestores educativos énte'l valir social, cultural y educativu de la Llingua Asturiana. Un estudiu empíricu
dc.contributor.author | Hevia Artime, Isabel | |
dc.contributor.author | González Riaño, Xosé Antón | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T09:56:33Z | |
dc.date.available | 2018-06-25T09:56:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 0212-0534 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10651/47462 | |
dc.description.abstract | Nun contestu de reforma educativa, les opiniones de los direutivos de centros escolares cueyen una especial importancia non solo pola mor del so llideralgu pedagóxicu, sinón tamién en función de la puesta en práutica de tales reformes. Nesti sen, l’estudiu qu’apurrimos toma en consideración les opiniones de los xestores educativos de centros públicos d’Educación Primaria d’Asturies al rodiu de la enseñanza del asturianu. Los resultaos afiten el nidiu compromisu de los equipos direutivos colos valores sociales, culturales y educativos que representa esta enseñanza | ast |
dc.format.extent | p.151-169 | spa |
dc.language.iso | ast | spa |
dc.publisher | Academia de la Llingua Asturiana | ast |
dc.relation.ispartof | Lletres asturianes, 111 | ast |
dc.rights | © Academia de la Llingua Asturiana, 2014 | |
dc.rights | CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.subject | Enseñanza del asturianu | ast |
dc.subject | Educación primaria | ast |
dc.subject | Opiniones de los xestores educativos | ast |
dc.title | Los xestores educativos énte'l valir social, cultural y educativu de la Llingua Asturiana. Un estudiu empíricu | ast |
dc.title.alternative | The educational agents on the social, cultural and educational value of the Asturian Language. An empirical study | eng |
dc.type | journal article | spa |
dc.rights.accessRights | open access | spa |
Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Artículos [37324]
-
Ciencias de la Educación [1057]