Show simple item record

Posibilidades de utilización de la geolocalización y realidad aumentada en el ámbito educativo

dc.contributor.authorFombona Cadavieco, Aurelio Javier 
dc.contributor.authorVázquez Cano, Esteban
dc.date.accessioned2017-10-31T10:48:22Z
dc.date.available2017-10-31T10:48:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationEducación XXI, 20(2), p. 319-342 (2017); doi:10.5944/educXX1.19046
dc.identifier.issn1139-613X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/44152
dc.format.extentp. 319-342
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofEducación XXI
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85020408291&doi=10.5944%2feducXX1.10852&partnerID=40&md5=5eb5335fc752ae3791f6f7db0ac0fdf7
dc.titlePosibilidades de utilización de la geolocalización y realidad aumentada en el ámbito educativospa
dc.title.alternativePossibilities of using geolocation and augmented reality in educationeng
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.5944/educXX1.19046
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.5944/educXX1.19046
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC Reconocimiento - No comercial
This item is protected with a Creative Commons License