Show simple item record

Tutoring effect in teachers continuous learning process: a longitudinal case study in sports education=El efecto de la tutorización en el proceso de la formación permanente del profesorado: estudio de caso longitudinal en Educación Deportiva

dc.contributor.authorMéndez Giménez, Antonio 
dc.contributor.authorMartínez Pérez de Ojeda, Diego
dc.date.accessioned2017-02-22T10:34:31Z
dc.date.available2017-02-22T10:34:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationÁgora para la Educación Física y el Deporte, 18(2), p. 133-150 (2016)
dc.identifier.issn1578-2174
dc.identifier.issn1989-7200
dc.identifier.urihttp://agora-revista.blogs.uva.es/files/2016/08/agora_18_2c_mendez_et_martinez.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/40433
dc.format.extentp. 133-150
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofÁgora para la Educación Física y el Deporte
dc.rights©,
dc.sourceWOS:000383242000003
dc.titleTutoring effect in teachers continuous learning process: a longitudinal case study in sports education=El efecto de la tutorización en el proceso de la formación permanente del profesorado: estudio de caso longitudinal en Educación Deportiva
dc.typejournal article


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record