Listar por autor "Díez Arroyo, Marisa"
Mostrando ítems 21-34 de 34
-
Lexical Ambiguity in Ads
Díez Arroyo, Marisa (Universidad Complutense de Madrid, 1995) -
On the echoic nature of irony
Díez Arroyo, Marisa (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998) -
Phraseological units: persiassion and translation
Díez Arroyo, Marisa (Universidad de Alicante, 2009) -
Publicidad: ¿información y/o persuasión?
Díez Arroyo, Marisa (Universidad de Oviedo, 1994) -
Semantics and the lexicon: the problem of idiomatic expressions
Díez Arroyo, Marisa (Tris Tram, 2002) -
Some Reflexions on the Study of Idioms and Consequences for L2 Teaching
Díez Arroyo, Marisa (Universidad de Zaragoza, 2000) -
Un ejemplo de estrategia retórica: la paradoja en el lenguaje publicitario
Díez Arroyo, Marisa (Universidad de Sevilla, 2002)