Browsing by author "Díez Arroyo, Marisa"
Now showing items 21-34 of 34
-
Lexical Ambiguity in Ads
Díez Arroyo, Marisa(Universidad Complutense de Madrid, 1995)
-
On the echoic nature of irony
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998)
-
Phraseological units: persiassion and translation
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Alicante, 2009)
-
Publicidad: ¿información y/o persuasión?
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Oviedo, 1994)
-
Semantics and the lexicon: the problem of idiomatic expressions
Díez Arroyo, Marisa(Tris Tram, 2002)
-
Some Reflexions on the Study of Idioms and Consequences for L2 Teaching
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Zaragoza, 2000)
-
Un ejemplo de estrategia retórica: la paradoja en el lenguaje publicitario
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Sevilla, 2002)