Teño unha peza, teño un tesouro a comprensión do patrimonio cultural dende a emoción do propio, nas aulas do Grao de Educación Infantil
Autor(es) y otros:
Palabra(s) clave:
Patrimonio cultural
emocións
formación do profesorado
educación infantil
Fecha de publicación:
Citación:
Descripción física:
Resumen:
Experiencia formadora que ten como obxectivo traballar o patrimonio cultural no ámbito educativo universitario. Pártese de dous piares básicos que son a capacidade do patrimonio de xerar emocións e a capacidade das emocións para educar e formar. En base a isto, deséñase e impleméntase esta experiencia na formación de quen serán as futuras mestras e os futuros mestres da infancia nos seus primeiros anos, no Grao de Educación Infantil da Universidade da Coruña.
Experiencia formadora que ten como obxectivo traballar o patrimonio cultural no ámbito educativo universitario. Pártese de dous piares básicos que son a capacidade do patrimonio de xerar emocións e a capacidade das emocións para educar e formar. En base a isto, deséñase e impleméntase esta experiencia na formación de quen serán as futuras mestras e os futuros mestres da infancia nos seus primeiros anos, no Grao de Educación Infantil da Universidade da Coruña.
ISSN:
Colecciones
- Artículos [36426]