RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

Browsing Capítulos de libros by subject 
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Capítulos de libros
  • Browsing Capítulos de libros by subject
  •   RUO Home
  • Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA
  • Capítulos de libros
  • Browsing Capítulos de libros by subject
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Browsing Capítulos de libros by subject "blended-learning"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Buenas prácticas para la infoaccesibilidad en la formación inicial de maestros en Educación Primaria e Infantil en Didáctica de las Ciencias Experimentales 

      Torralba Burrial, AntonioUniovi authority; Herrero Vázquez, MónicaUniovi authority (Bubok Publishing, 2017)
    • Potenciando la inclusión mediante buenas prácticas en infoaccesibilidad: la Didáctica de las Ciencias de la Vida en la formación inicial de maestros de Educación Infantil y Primaria 

      Torralba Burrial, AntonioUniovi authority; Herrero Vázquez, MónicaUniovi authority (Prensas de la Universidad de Zaragoza, 2018)
      Página principal Uniovi

      Biblioteca

      Contacto

      Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
      The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
      Creative Commons Image