Show simple item record

Tareas para casa, autorregulación del aprendizaje y rendimiento en matemáticas

dc.contributor.authorRosário, Pedro José Sales Luís de Fonseca 
dc.contributor.authorMourão, Rosa
dc.contributor.authorBaldaque, Margarida
dc.contributor.authorNunes, Tânia
dc.contributor.authorNúñez Pérez, José Carlos 
dc.contributor.authorGonzález-Pienda García, Julio Antonio 
dc.contributor.authorCerezo Menéndez, Rebeca 
dc.contributor.authorValle Arias, Antonio
dc.date.accessioned2016-03-14T16:52:42Z
dc.date.available2016-03-14T16:52:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRevista de Psicodidáctica, 14 (2), p. 179-192 (2009)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/35672
dc.format.extentp. 179-192
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofRevista de Psicodidáctica
dc.rightsCC Reconocimiento 3.0 Unported
dc.rights© 2009 Universidad del País Vasco
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttp://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-75949106903&partnerID=40&md5=eb034fc6db3b4fc16765e57dde6740ea
dc.titleTareas para casa, autorregulación del aprendizaje y rendimiento en matemáticas
dc.title.alternativeHomework, self-regulated learning and math achievement
dc.typejournal article
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC Reconocimiento 3.0 Unported
This item is protected with a Creative Commons License