Show simple item record

Teaching science in primary education following a CLIL approach: the teaching practice in the 3rd cycle.

dc.contributor.advisorArias Blanco, José Miguel 
dc.contributor.authorMartín Torrego, Ester
dc.date.accessioned2015-03-05T08:33:39Z
dc.date.available2015-03-05T08:33:39Z
dc.date.issued2015-02-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/29995
dc.description.abstractEste trabajo pretende hacer un análisis de la enseñanza de ciencias a través de CLIL (AICLE)en el tercer ciclo de primaria desde el punto de vista de los contenidos.spa
dc.format.extent73spa
dc.language.isoengspa
dc.relation.ispartofseriesMáster Universitario en Enseñanza Integrada de Lengua Inglesa y Contenidos: Educación Infantil y Primaria
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectContentspa
dc.subjectCLILspa
dc.subjectSciencespa
dc.subjectThird cyclespa
dc.subjectPrimary educationspa
dc.titleTeaching science in primary education following a CLIL approach: the teaching practice in the 3rd cycle.spa
dc.typemaster thesisspa
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
This item is protected with a Creative Commons License