Mostrar el registro sencillo del ítem

How to "suffer" being the new generation of teachers and learners of foreign languages: "the early T. Y." experience

dc.contributor.authorDíaz Pérez, Pablo Manuel
dc.contributor.authorRumoroso Solana, Pablo José
dc.contributor.authorGarcía Teruel, María Gabriela 
dc.contributor.authorPascual Álvarez, Olaya
dc.date.accessioned2014-05-02T08:06:31Z
dc.date.available2014-05-02T08:06:31Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.isbn84-8317-186-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/25945
dc.format.extentp. 131-141
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones
dc.relation.ispartofEssays in English language teaching : a review of the communicative approach
dc.rights©, Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones
dc.sourceDialnet
dc.titleHow to "suffer" being the new generation of teachers and learners of foreign languages: "the early T. Y." experience
dc.typebook partspa


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem