RUO Principal

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

Listar por autor 
  •   RUO Principal
  • Listar por autor
  •   RUO Principal
  • Listar por autor
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar

Todo RUOComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnPerfil de autor

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

AÑADIDO RECIENTEMENTE

Novedades
Repositorio
Cómo publicar
Recursos
FAQs

Listar por autor "Polino, Carmelo Andrés"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-13 de 13

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Citizen attitudes toward science and technology, 1957-2020: measurement, stability, and the trump challenge 

      Miller, Jon D.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Branch, Glenn; Ackerman, Mark S.; Pennock, Robert T. (2024)
    • La comunicación en la tecnociencia contemporánea. Un enfoque praxiológico 

      Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi (2014-06-24)
    • Confiança, atitudes, informação: um estudo sobre a percepção da pandemia de COVID-19 em 12 cidades brasileiras 

      Massarani, L.; Mendes, I. M.; Fagundes, V.; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Castelfranchi, Y.; Maakaroun, B. (2021)
    • COVID-19: desigualdad informativa y democracia 

      Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi (2022)
    • Filosofía para Niños contra el acoso escolar. 

      Pérez Romero, Andrea (2021-11-24)
    • Percepción y vocaciones científicas en los jóvenes iberoamericanos 

      Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi (Eudeba, 2014)
    • Public assessment of the Trump administration’s handling of the Covid pandemic: a case study in lifelong learning 

      Miller, J. D.; Ackerman, M. S.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Huffaker, J. S. (2022)
    • Public attitude toward COVID-19 vaccination: the influence of education, partisanship, biological literacy, and coronavirus understanding 

      Miller, J. D.; Ackerman, M. S.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Huffaker, J. S. (2022)
    • Science communication during the COVID-19 pandemic crisis: archaeology and archaeological heritage in Atapuerca, Spain 

      Conforti, M. E.; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Díez Fernández-Lomana, Juan Carlos (2023)
    • Social inequality determines science museums attendance in Latin America: a quantitative analysis of data from seven countries 

      Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Massarani, L.; Dawson, E. (2024)
    • The acceptance of evolution: A developmental view of Generation X in the United States 

      Miller, J. D.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Branch, G.; Pennock, R. T.; Ackerman, M. S. (2024)
    • The development of attitudes toward science and technology: a longitudinal analysis of Generation X 

      Miller, Jon D.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Branch, Glenn; Ackerman, Mark S.; Pennock, Robert T. (2024)
    • The public acquisition of space science information in the 21st century 

      Miller, J. D.; Ackerman, M. S.; Laspra Pérez, BelénAutoridad Uniovi; Polino, Carmelo AndrésAutoridad Uniovi; Huffaker, J. (2022)
      Página principal Uniovi

      Biblioteca

      Contacto

      Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
      El contenido del Repositorio, a menos que se indique lo contrario, está protegido con una licencia Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
      Creative Commons Image