dc.contributor.advisor | González Riaño, Xosé Antón | |
dc.contributor.author | Avello Rodríguez, Roberto | |
dc.date.accessioned | 2017-07-31T10:22:05Z | |
dc.date.available | 2017-07-31T10:22:05Z | |
dc.date.issued | 2017-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10651/43628 | |
dc.description.abstract | Les llingues minoritaries tán nuna situación d’inferioridá con respectu a la llingua dominanate que les separta de los ámbitos formales y cultos, dexanándolas nuna situación de deprivación social que fai que pocu a pocu se vayan perdiendo. La escuela, como principal axente socializador, tien que ser la institución encargada de fomentar el so usu dende les primeres etapes d’escolarización pa dai valir, dignificala y, entamar así, un procesu de recuperación llingüística que finará cola normalización lingüística. Por ello, cola necesidá d’ufrir al profesoráu de Llingua Asturiana de tolos niveles educativos de material didácticu pa la enseñanza-deprendizax de la llingua, xurdió nel añu 1988 la coleición “Estaya Pedagóxica”. Presentamos darréu un estudiu al rodiu de les aportaciones que se faen nesta coleición. Pa ello se realizará un análisis documental nel que se compararán diches aportaciones colos enfoques comunicativos y se determinará si estes propuestes son válides pal deprendizax d’una llingua minoritaria. | spa |
dc.format.extent | 91 p. | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.relation.ispartofseries | Máster Universitario en Intervención e Investigación Socioeducativa | |
dc.rights | CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.subject | Estaya Pedagóxica | spa |
dc.subject | Llingua Asturiana | spa |
dc.subject | ALLA | spa |
dc.subject | Enfoques comunicativos | spa |
dc.title | La coleición "Estaya Pedagóxica" de l'ALLA: Aportaciones Didáutiques pal Deprendizax d'una Llingua Minoritaria | spa |
dc.type | master thesis | spa |
dc.rights.accessRights | open access | |