Mostrar el registro sencillo del ítem

L’error como oportunidá: la perspectiva aicional pa la clase de llingua asturiana

dc.contributor.advisorAndrés Díaz, Ramón de 
dc.contributor.authorValduvieco García, Pelayo
dc.date.accessioned2017-07-24T08:22:38Z
dc.date.available2017-07-24T08:22:38Z
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/43541
dc.description.abstractCol viniente Trabayu de Fin de Máster que se plantega búscase proponer una programación añal pa la materia de Llingua Asturiana ya Lliteratura pal cursu de 2u de la ESO. Va buscase, al traviés de la puesta en práctica de dellos cambeos na metodoloxía’l trabayu ya, sobre manera, de la correición. Preténdese desendolcar esta programación añal dirixéndola la potenciación d’un llau de la consciencia llingüística en xeneral del alumnáu ya d’otru de l’autonomía personal a la de desendolcar el so trabayuspa
dc.format.extent80spa
dc.language.isoastspa
dc.relation.ispartofseriesMáster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato y Formación Profesional
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectTeoría aicionalspa
dc.subjectLllingua Asturianaspa
dc.titleL’error como oportunidá: la perspectiva aicional pa la clase de llingua asturianaspa
dc.title.alternativeOpportunity in error: actional perspectives in asturian language Lessonsspa
dc.typemaster thesisspa
dc.rights.accessRightsopen access


Ficheros en el ítem

untranslated

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons