Mostrar el registro sencillo del ítem
La interlengua y el análisis de errores en la adquisición de segundas lenguas. Distancia entre competencia y actuación
dc.contributor.advisor | Muñiz Cachón, María del Carmen | |
dc.contributor.author | López García, Leticia | |
dc.date.accessioned | 2016-08-22T08:07:03Z | |
dc.date.available | 2016-08-22T08:07:03Z | |
dc.date.issued | 2016-07-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10651/38554 | |
dc.description.abstract | In this Final Project we have done a literature review of the main methodological and analysis models that have structured the teaching of second languages in the last years. We have paid particular attention to two data analysis models: Error Analysis and Interlanguage Theory. Finally, we have done an Interlanguage study focused on that declarative knowledge that has a group of students of Spanish as a second language, but that they fail to implement. | spa |
dc.format.extent | 60 p. | spa |
dc.language.iso | spa | spa |
dc.relation.ispartofseries | Máster Universitario en Español como Lengua Extranjera | |
dc.rights | CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.subject | Interlengua | spa |
dc.subject | Análisis de Errores | spa |
dc.title | La interlengua y el análisis de errores en la adquisición de segundas lenguas. Distancia entre competencia y actuación | spa |
dc.type | master thesis | spa |
dc.rights.accessRights | open access |
Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Trabajos Fin de Máster [5284]
TFM