Mostrar el registro sencillo del ítem

Motivation and realia in the foreign language classroom

dc.contributor.advisorFernández Río, Francisco Javier 
dc.contributor.authorSuárez Romero, Verónica
dc.date.accessioned2015-03-04T09:53:54Z
dc.date.available2015-03-04T09:53:54Z
dc.date.issued2015-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/29981
dc.description.abstractThe aim of this essay is to provide a general outline of the concept of motivation, as well as to find out the response (feelings, thoughts) of a group of students after experiencing new resources and a methodological approach different from the ones that they are used to.spa
dc.format.extent58spa
dc.language.isospaspa
dc.relation.ispartofseriesMáster Universitario en Enseñanza Integrada de Lengua Inglesa y Contenidos: Educación Infantil y Primaria
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectMotivationspa
dc.subjectRealiaspa
dc.titleMotivation and realia in the foreign language classroomspa
dc.typemaster thesisspa
dc.rights.accessRightsopen access


Ficheros en el ítem

untranslated

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 4.0 Internacional
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons