English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. >

Browsing by Author 5320

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Adaptación en las plataformas de e-Learning a través de la hipermedia adaptativaSánchez Santillán, Miguel
2016Educational process mining: A tutorial and case study using moodle data setsRomero, C.; Cerezo Menéndez, Rebeca; Bogarín Vega, Alejandro; Sánchez Santillán, Miguel
2017Learning difficulties in computer-based learning environmentsCerezo Menéndez, Rebeca; Esteban García, María; Rodríguez, L.; Bernardo Gutiérrez, Ana Belén; Sánchez Santillán, Miguel; Amieiro, Natalia; Pereles López, Ana
2016MeL: A dynamic adaptive model of the learning process in elearning = MeL: Modelo de adaptación dinámica del proceso de aprendizaje en eLearningSánchez Santillán, Miguel; Paule Ruiz, María Puerto; Cerezo Menéndez, Rebeca; Álvarez García, Víctor Manuel
2016Predicting students' performance: Incremental interaction classifiersSánchez Santillán, Miguel; Paule Ruiz, María Puerto; Cerezo Menéndez, Rebeca; Núñez Pérez, José Carlos
2017Procrastinating behavior in computer-based learning environments to predict performance: A case study in MoodleCerezo Menéndez, Rebeca; Esteban García, María; Sánchez Santillán, Miguel; Núñez Pérez, José Carlos
2015The Procrastination Related Indicators in e-Learning PlatformsPaule Ruiz, María Puerto; Riestra González, Moisés; Sánchez Santillán, Miguel; Pérez Pérez, Juan Ramón
2016Students' LMS interaction patterns and their relationship with achievement: A case study in higher educationCerezo Menéndez, Rebeca; Sánchez Santillán, Miguel; Paule Ruiz, María Puerto; Núñez Pérez, José Carlos
27-Jun-2017Variables de comportamiento para desarrollar un modelo de interacción en los LMSsSánchez Santillán, Miguel
Showing results 1 to 9 of 9

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias