Listar por autor "Díez Arroyo, Marisa"
Mostrando ítems 1-20 de 34
-
Arousing the receiver's involvement by flouting the communicative principles
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Alicante, 1998)
-
El sexo de los perfumes en la publicidad
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones, 1994)
-
Figurative vs literal meaning in idioms: A comparative study English-Spanish
Díez Arroyo, Marisa(The Spanish Association of Anglo-American Studies (AEDEAN), 1997)
-
Idiomaticity and second language learning
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Valladolid, Centro Buendía, 2002)
-
Interpretation and garden-path effect = Interpretación y efecto "garden-path"
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Cádiz, 1997)
-
La retórica del mensaje publicitario: un estudio de la publicidad inglesa
Díez Arroyo, Marisa(Universidad de Oviedo, 1998)