Show simple item record

Autodeterminación y metas sociales: un modelo estructural para comprender la intención de práctica, el esfuerzo y el aburrimiento en Educación Física

dc.contributor.authorMéndez Giménez, Antonio 
dc.contributor.authorCecchini Estrada, José Antonio 
dc.contributor.authorFernández Río, Francisco Javier 
dc.contributor.authorGonzález González-Mesa, Carmen 
dc.date.accessioned2013-01-30T10:10:22Z
dc.date.available2013-01-30T10:10:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAula abierta, 40(1), p. 51-62 (2012)spa
dc.identifier.issn0210-2773
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/8883
dc.format.extentp. 51-62spa
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofAula abiertaspa
dc.rights(c) Aula Abierta
dc.sourceDIALNETspa
dc.source.urihttp://dialnet.unirioja.es/servlet/fichero_articulo?codigo=3791859&orden=0
dc.titleAutodeterminación y metas sociales: un modelo estructural para comprender la intención de práctica, el esfuerzo y el aburrimiento en Educación Físicaspa
dc.title.alternativeSelf-determination and social goals: a structural model for understanding intention to exercise, effort and boredom in Physical Education .
dc.typejournal article
dc.identifier.local20120588spa
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record