Show simple item record

What aspects can characterize the specialised knowledge of a mathematics teacher educator?

dc.contributor.authorMartignone, F.
dc.contributor.authorFerretti, F.
dc.contributor.authorRodríguez Muñiz, Luis José 
dc.date.accessioned2023-05-18T08:23:26Z
dc.date.available2023-05-18T08:23:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationEducación Matemática, 34(3), p. 301-328 (2022); doi:10.24844/EM3403.11
dc.identifier.issn0187-8298
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/68320
dc.format.extentp. 301-328
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofEducación Matemática
dc.rights© Los autores. Publicado por SOMIDEM, A. C. y la Universidad de Guadalajara (México)
dc.rightsCC Reconocimiento - No Comercial - Sin Obra Derivada 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85147304614&doi=10.24844%2fEM3403.11&partnerID=40&md5=36ae762f8452d02481ae5a3ace2423b7
dc.titleWhat aspects can characterize the specialised knowledge of a mathematics teacher educator?
dc.title.alternative¿Qué aspectos caracterizan el conocimiento especializado del formador de profesorado de matemáticas?spa
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.24844/EM3403.11
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.24844/EM3403.11
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Los autores. Publicado por SOMIDEM, A. C. y la Universidad de Guadalajara (México)
This item is protected with a Creative Commons License