Show simple item record

Contribuciones de los estudios de futuros para la educación: una revisión sistemática

dc.contributor.authorMenéndez-Álvarez-Hevia, David
dc.contributor.authorUrbina Ramírez, Santos
dc.contributor.authorForteza Forteza, Dolors
dc.contributor.authorRodríguez Martín, Alejandro 
dc.date.accessioned2023-03-02T09:30:17Z
dc.date.available2023-03-02T09:30:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationComunicar, 30(73), p. 9-20 (2022); doi:10.3916/C73-2022-01
dc.identifier.issn1134-3478
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/66734
dc.format.extentp. 9-20
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofComunicar
dc.rights© Los autores 2022
dc.rightsCC Reconocimiento - No Comercial 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85135006343&doi=10.3916%2fC73-2022-01&partnerID=40&md5=e3bb5507bd99bb1836a01710f0ec48d9
dc.titleContribuciones de los estudios de futuros para la educación: una revisión sistemática
dc.title.alternativeContributions of futures studies to education: a systematic revieweng
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.3916/C73-2022-01
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.3916/C73-2022-01
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© Los autores 2022
This item is protected with a Creative Commons License