Show simple item record

Diseño y validación de un cuestionario de medición del aprendizaje cooperativo en contextos educativos

dc.contributor.authorFernández Río, Francisco Javier 
dc.contributor.authorCecchini Estrada, José Antonio 
dc.contributor.authorMéndez Giménez, Antonio 
dc.contributor.authorMéndez Alonso, David 
dc.contributor.authorPrieto Saborit, José Antonio 
dc.date.accessioned2017-12-14T11:03:51Z
dc.date.available2017-12-14T11:03:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAnales de Psicología, 33(3), p. 680-688 (2017); doi:10.6018/analesps.33.3.251321
dc.identifier.issn0212-9728
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/44789
dc.format.extentp. 680-688
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofAnales de Psicología
dc.rights© Editum: Editions of the University of Murcia
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85025592699&doi=10.6018%2fanalesps.33.3.251321&partnerID=40&md5=aaacea9d3dca45610eb2168726567315
dc.titleDiseño y validación de un cuestionario de medición del aprendizaje cooperativo en contextos educativos
dc.title.alternativeDesign and validation of a questionnaire to assess cooperative learning in educational contexts
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.6018/analesps.33.3.251321
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.6018/analesps.33.3.251321
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

untranslated

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record