RUO Home

Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo

Browsing Administración de Empresas by subject 
  •   RUO Home
  • Investigación
  • Departamentos de Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Administración de Empresas
  • Browsing Administración de Empresas by subject
  •   RUO Home
  • Investigación
  • Departamentos de Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Administración de Empresas
  • Browsing Administración de Empresas by subject
    • español
    • English
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of RUOCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issnAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_issn

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

RECENTLY ADDED

Last submissions
Repository
How to publish
Resources
FAQs

Browsing Administración de Empresas by subject "Marketing"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-3 of 3

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La estrategia de marketing como instrumento competitivo en las empresas de alta tecnología 

      Santos Vijande, María LeticiaUniovi authority; Vázquez Casielles, RodolfoUniovi authority (1997)
    • Juegos de empresa en la formacion de directivos de marketing: el modelo Markops 

      Trespalacios Gutiérrez, Juan AntonioUniovi authority (1966)
    • Simulacion de la estrategia de marketing mediante juegos de empresa: caracteristicas y utilidad del modelo Markstrat 2 

      Vázquez Casielles, RodolfoUniovi authority (1966)
      Página principal Uniovi

      Biblioteca

      Contacto

      Facebook Universidad de OviedoTwitter Universidad de Oviedo
      The content of the Repository, unless otherwise specified, is protected with a Creative Commons license: Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 Internacional
      Creative Commons Image