Mostrar el registro sencillo del ítem

Bilingual education models in primary schools: the case of Asturias

dc.contributor.advisorFernández Costales, Alberto 
dc.contributor.authorSánchez Llana, Hugo
dc.date.accessioned2014-02-10T08:26:46Z
dc.date.available2014-02-10T08:26:46Z
dc.date.issued2014-02-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/21892
dc.description.abstractThis dissertation is focused on analysing how Asturian bilingual programmes work and are being implemented according to the primary teachers' point of view.spa
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofseriesMáster Universitario en Enseñanza Integrada de Lengua Inglesa y Contenidos: Educación Infantil y Primaria
dc.rightsCC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectCLILspa
dc.subjectBilingualismspa
dc.titleBilingual education models in primary schools: the case of Asturiasspa
dc.typemaster thesisspa
dc.rights.accessRightsopen access


Ficheros en el ítem

untranslated

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

CC Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons