Show simple item record

Articulando conocimiento teórico y práctica educativa. Análisis de los efectos del material autoconstruido en las creencias de futuros docentes = Bridging the gap between theoretical knowledge and educational practice: Analysis of the effects of self-made materials on future teachers' beliefs

dc.contributor.authorFernández Río, Francisco Javier 
dc.contributor.authorMéndez Giménez, Antonio 
dc.date.accessioned2013-08-27T09:56:06Z
dc.date.available2013-08-27T09:56:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationInfancia y Aprendizaje, 36(1), p. 61-75 (2013)
dc.identifier.issn0210-3702
dc.identifier.issn1578-4126
dc.identifier.urihttp://www.ingentaconnect.com/content/fias/iya/2013/00000036/00000001/art00004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/18438
dc.format.extentp. 61-75
dc.language.isospa
dc.relation.ispartofInfancia y Aprendizaje
dc.sourceDIALNET
dc.titleArticulando conocimiento teórico y práctica educativa. Análisis de los efectos del material autoconstruido en las creencias de futuros docentes = Bridging the gap between theoretical knowledge and educational practice: Analysis of the effects of self-made materials on future teachers' beliefsspa
dc.typejournal article
dc.identifier.local20130158


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record