Mostrar el registro sencillo del ítem

Two interventions to improve knowledge of scientific and dissemination articles in first-year university students

dc.contributor.authorZorzo Vallina, Candela 
dc.contributor.authorFernández Baizán, Cristina 
dc.contributor.authorGutiérrez Menéndez, Alba 
dc.contributor.authorGarcía Higarza, Sara
dc.contributor.authorMéndez López, Marta 
dc.contributor.authorBanqueri López, María 
dc.date.accessioned2022-02-01T08:06:33Z
dc.date.available2022-02-01T08:06:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationInternational Journal of Educational Psychology, 10(2), p. 172-198 (2021); doi:10.17583/ijep.2021.5737
dc.identifier.issn2014-3591
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10651/61814
dc.description.sponsorshipWe thank University of Oviedo for giving us the opportunity to carry out these projects: (PINN-18-A-068) (PINN-19-A-071).
dc.description.sponsorshipWe thank University of Oviedo for giving us the opportunity to carry out these projects: (PINN-18-A-068) (PINN-19-A-071).
dc.format.extentp. 172-198
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofInternational Journal of Educational Psychology
dc.rights© 2021 Zorzo Vallina et al.
dc.rightsCC Reconocimiento 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceScopus
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85110149661&doi=10.17583%2fijep.2021.5737&partnerID=40&md5=667c789661df30a4ff23be7998569513
dc.titleTwo interventions to improve knowledge of scientific and dissemination articles in first-year university students
dc.title.alternativeDos intervenciones para mejorar el conocimiento sobre artículos científicos y de divulgación en estudiantes universitarios de primer año
dc.typejournal article
dc.identifier.doi10.17583/ijep.2021.5737
dc.relation.publisherversionhttp://dx.doi.org/10.17583/ijep.2021.5737
dc.rights.accessRightsopen access
dc.type.hasVersionVoR


Ficheros en el ítem

untranslated

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

© 2021 Zorzo Vallina et al.
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons