English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/55391

Title: Scarcity as a desirable attribute of luxury fashion brands in millennial marketing
Author(s): Ballina Ballina, Francisco Javier de la
Ballina, Isabel de la
Issue date: 2019
Publisher version: http://dx.doi.org/10.22598/mt/2019.31.2.153
Citation: Market-Trziste, 31(2), p. 153-170 (2019); doi:10.22598/mt/2019.31.2.153
Format extent: p. 153-170
URI: http://hdl.handle.net/10651/55391
ISSN: 0353-4790
1849-1383
Appears in Collections:Administración de Empresas
Artículos

Files in This Item:

File SizeFormat
Scarcity.pdf916,19 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias