English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/52415

Title: Determinants of success of donation-based crowdfunding through digital platforms: The influence of offline factors
Author(s): Salido Andrés, Noelia
Rey García, Marta
Álvarez González, Luis Ignacio
Vázquez Casielles, Rodolfo
Issue date: 2019
Publisher version: http://dx.doi.org/10.7203/CIRIEC-E.95.13001
Citation: Ciriec-España Revista De Economía Pública Social Y Cooperativa, 95, p. 119-141 (2019); doi:10.7203/CIRIEC-E.95.13001
Format extent: p. 119-141
URI: http://hdl.handle.net/10651/52415
ISSN: 0213-8093
1989-6816
Appears in Collections:Administración de Empresas
Artículos

Files in This Item:

File SizeFormat
Determinants.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias