English español
Search
 

Repositorio de la Universidad de Oviedo. > Producción Bibliográfica de UniOvi: RECOPILA > Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10651/45406

Title: Estrategias publicitarias para jóvenes: advergaming, redes sociales y realidad aumentada
Other title: Advertising strategies for young people: Advergaming, social networking and augmented reality
Author(s): Moral Pérez, María Esther del
Villalustre Martínez, Lourdes
Neira Piñeiro, María del Rosario
Issue date: 2016
Publisher version: http://dx.doi.org/10.14198/MEDCOM2016.7.1.3
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación, 7(1), p. 47-62 (2016); doi:10.14198/MEDCOM2016.7.1.3
Format extent: p. 47-62
URI: http://hdl.handle.net/10651/45406
ISSN: 1989-872X
Appears in Collections:Artículos
Ciencias de la Educación

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ReMedCom_07_01_05.pdf390,85 kBAdobe PDFView/Open


Exportar a Mendeley


This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Base de Datos de Autoridades Biblioteca Universitaria Consultas / Sugerencias